Tapahtumat

MLL Tornio pyrkii järjestämään kerran vuodessa jonkin isomman tapahtuman lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Kerro toiveistasi ja ideoistasi palautelomakkeemme kautta!

Kuvia yhdistyksen tapahtumista

Pääsylippuja Lappari Activity Parkiin

MLL Tornion yhdistys myy yhdistyksen jäsenille pääsylippuja Lappari Activity Parkiin 12 €/kpl. Lippu on voimassa 31.7.2024 saakka.

Jokaisesta myydystä pääsylipusta Lappari lahjoittaa 2€ MLL Tornion yhdistykselle.

Lippu varataan alla olevalla lomakkeella. Varauksen voi tehdä MLL Tornion yhdistyksen jäsen, joka on maksanut v. 2023 jäsenmaksun tai kun nyt liittyvän uuden jäsenen nimi löytyy jäsenlistasta.

Pääsylippuja Lappari Activity Parkiin

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Leikitään Pikku Kakkosta

Pikku kakkonen ja Mannerheimin Lastensuojeluliitto järjestivät konserttikiertueen kesällä 2023.

Tornion Leikitään Pikku Kakkosta -konsertissa yleisö pääsi leikkimään ja laulamaan tuttujen juontajien kanssa. Leikkitirehtööreinä lavalla toimivat Nalle ja Leikki-Heikki. Musiikista vastasi viime kesältä tuttu Leikkiorkesteri kapellimestarinaan Tuomo Rannankari.

Konsertti taltioitiin ja sen voi katsoa Yle Areenassa.

Kuva: Yle Pikku Kakkonen